ストライクエニイホエア -Side B-
東京画 
2011.06.13 Mon 22:18
東京画とゆー写真グループからチャリティ写真集が出ました。

微力ながら僕も参加させていただきました。

ご賛同頂けたら幸いです。



5821527486_1e8332b1f8_z.jpg

TOKYO-GA Charity Photo Book' is now on sale!

The men and women of Tokyo Ga want you to understand the book you're looking at is a labor of love. Photographers from all over the world pay tribute here to Tokyo, the biggest city in the world. It's more than just a home for us -- it's a way of life. We want to share something beautiful with you as well as put together a small means of helping the victims of the March 11th disaster, to whom this book is dedicated.

東京画の男女は、あなたが見ているこの本が、慈善行為であることを知ってほしいです。世界中の写真家が、世界で最も大きな都市である東京に敬意を表します。東京は、私たちにとって単なる家以上のもの、それは生き方です。私たちは、あなたと共に何か美しいものを共有すべく、この本とその売上げを、3月11日の東日本大震災の被災者の方々に捧げます。











にほんブログ村 写真ブログへ
  管理者にだけ公開する

トラックバックURL
http://stany.blog39.fc2.com/tb.php/999-e2730b1e


Author: 長谷川シン  
フィルムカメラ好き。リンクフリー。
当サイトの画像及び文章は営利目的による無断転載はダメですよ。


リンク構築中